ICOONE

ICOONE  – przełom w modelowaniu sylwetki

ICCONE to najnowsza opatentowana technologia leczenia skóry. Likwiduje cellulit, zlokalizowany tłuszcz, luźną skórę, obrzęki limfatyczne, blizny, zaparcia, sztywność mięśni, zapalenia ścięgien oraz wszelkie objawy starzenia się skóry.

Jest to jedyne urządzenie medyczne na świecie, które oferuje zabiegi dla wszystkich pacjentów bez względu na rodzaj skóry oraz wiek.

To opatentowana technologia, która polega na pracy zmechanizowanych głowic masujących wyposażonych w rolki z licznymi mikrootworami, co warunkuje bardzo precyzyjne i dogłębne działanie na każdy milimetr skóry bez jej rozciągania czy powodowania urazów.

-cellulit

-namiar tkanki tłuszczowej

-wiotka skóra

-obrzęki limfatyczne

-blizny

-sztywność mięśni

-zapalenia ścięgien

-starzenie się skóry

-wspomagająco po liposukcji

EFEKTY:

-wzmocnienie drenażu limfatycznego

-przyspieszenie krążenia

-zwiększenie produkcji włókien kolagenowych i elastynowych

-redukcja obrzęku i stanu zapalnego

-działanie przeciwbólowe

-przyspieszenie procesu gojenia

-skrócenie czasu rekonwalescencji

-działanie przed i pooperacyjne podczas liposukcji

-ustabilizowanie działania komórek

-polepszenie struktury skóry i wymodelowanie sylwetki

-zmniejszenie napięcia mięśniowego

-redukcja cellulitu

Zabieg ICOONE  skierowany jest do wszystkich kobiet i mężczyzn, pragnących bezboleśnie, szybko, nieinwazyjnie, skutecznie i bez ryzyka wystąpienia skutków ubocznych, rozwiązać swoje problemy estetyczno-terapeutyczne.

Zabieg ICOONE przeprowadzany jest w specjalnym, elastycznym kostiumie. Program terapeutyczny składa się on z dwóch etapów:

– drenaż – zabieg podstawowy, drenujący służący ogólnej poprawie stanu skóry oraz

– fokus –  zabieg docelowy służący rozwiązaniu indywidualnego problemu, np. wyszczupelnie ud lub brzucha, modelowanie pośladków, ujędrnianie skóry kolan.

KIEDY POWSTAJE I JAK DŁUGO UTRZYMUJE SIĘ EFEKT?

Efekty są widoczne już po pierwszym zabiegu. Aby osiągnąć spektakularne rezultaty niezbędne jest wykonanie serii zabiegów (10 -15). Ilość oraz częstotliwość zabiegów zależy od oczekiwań i potrzeb pacjenta, oceny stanu skóry, wskazania obszaru zabiegowego oraz określenia pożądanych rezultatów terapii.

Bardzo istotnym elementem terapii ICOONE jest picie minimum 1,5 płynów dziennie.

-choroby nowotworowe

-ciąża i okres karmienia piersią

-łuszczyca w fazie zapalnej w miejscu zabiegu

-nowotworowe i przednowotworowe zmiany na skórze

-przerwanie ciągłości skóry w miejscu wykonywania zabiegu

-stany zapalne skóry

ICOONE – rewolucja w modelowaniu sylwetki

ICOONE to przełomowa technologia w medycynie estetycznej. Służy do nieinwazyjnych zabiegów wyszczuplających, a zarazem ma szerokie spektrum działań leczniczych. Z dobroczynnych właściwości masażu urządzeniem ICOONE skorzystać można klinice Szykowne Polki w Wałbrzychu.

Kto może skorzystać z zabiegów wyszczuplających w technologii ICOONE?

Modelowanie sylwetki w technologii ICOONE to całkowicie bezpieczny zabieg dla osób chcących szybko, bezboleśnie i bez ryzyka efektów ubocznych rozwiązać swoje problemy estetyczne, z którymi trudno walczyć za pomocą diety czy ćwiczeń. Z innowacyjnej metody skorzystać mogą także pacjenci zmagający się z takimi dolegliwościami, jak sztywność mięśni czy zapalenie ścięgien, oraz rekonwalescenci po różnego rodzaju urazach. Zabiegi laserem ICOONE odpowiednie są dla osób w każdym wieku. Wśród nielicznych przeciwwskazań znajdują się ciąża, choroby nowotworowe i stany zapalne skóry.

Na czym polega działanie urządzenia ICOONE?

ICOONE służy do wykonania masażu podciśnieniowego. Głowica urządzenia wyposażona jest w rolki z mikrootworami, dzięki czemu w czasie zabiegu oddziałuje się precyzyjnie na każdy milimetr skóry, nie rozciągając jej i nie powodując urazów. Masaż w opatentowanej technologii ICOONE wywołuje w tkankach efekt fotochemiczny, na skutek którego następuje wzrost produkcji kolagenu. Powoduje to wyraźne ujędrnienie skóry. Dochodzi także do rozpadu tkanki tłuszczowej, a dzięki zwiększonej pod wpływem zabiegu przepuszczalności błon komórkowych możliwe jest odprowadzenie uwolnionego tłuszczu i nadmiaru płynów.

Jakie efekty zapewnia masaż w technologii ICOONE?

Z użyciem urządzenia ICOONE przeprowadza się skuteczne zabiegi wyszczuplające. Masaż likwiduje cellulit i zlokalizowany tłuszcz, a także ujędrnia luźną, zwiotczałą skórę. Efekty widoczne są już po pierwszej sesji, choć spektakularne rezultaty zapewnia seria 10-15 masaży. Modelowanie sylwetki to nie jedyna korzyść z terapii ICOONE. Innowacyjna technologia pomocna jest również w usuwaniu obrzęków limfatycznych, blizn czy przykurczów mięśni.

© 2019 Klinika Szykowne Polki • Wszystkie prawa zastrzeżone.
Realizacja Agencja Reklamowa Fiodesign