Osocze bogatopłytkowe w leczeniu łysienia

OSOCZE BOGATOPŁYTKOWE

W LECZENIU ŁYSIENA

Osocze bogatopłytkowe PRP jest koncentratem płytek krwi, który otrzymujemy z krwi pełnej pacjenta podczas odpowiedniej procedury odwirowania i wyizolowania tej frakcji.

Mezoterapia osoczem bogatopłytkowym sprawdza się w zabiegach poprawiających jakość włosów, zahamowania ich wypadania oraz odrostu nowych.

Zabieg polega na powierzchniowym podawaniu w skórę głowy depozytów osocza bogatopłytkowego w celu pobudzenia wzrostu włosów oraz zahamowaniu ich wypadania.

-nadmierne wypadanie włosów, które może być spowodowane: nieprawidłowym odżywianiem się, ciążą i laktacją, zmianami hormonalnymi, nadmiernym stresem

-łysienie typu męskiego

-łysienie plackowate

EFEKTY:

Najlepsze efekty kuracji otrzymujemy po trzech zabiegach wykonach w odstępach miesięcznych. W celu podtrzymania kuracji zaleca się wykonanie zabiegu przypominającego po upływie pół roku.

BEZPIECZEŃSTWO:

Osocze bogatopłytkowe pozyskane jest fizjologicznie, otrzymujemy je z komórek  własnego organizmu. Podając własne osocze unikamy ryzyka alergii, redukujemy ryzyko infekcji. Nie istnieje również ryzyko pojawienia się mutacji, ponieważ czynniki wzrostu znajdujące się w pozyskanym osoczu nie wnikają do komórek, dzięki czemu nie mają wpływu na właściwości DNA tych komórek.

-ciąża

-okres karmienia piersią

-choroby nowotworowe

-infekcje skórne

-choroby krwi

Po zabiegu skóra głowy może być zaczerwieniona i obrzęknięta, dolegliwości ustępują do kliku dni po zabiegu.

© 2022 Klinika Szykowne Polki • Wszystkie prawa zastrzeżone.