Osocze bogatopłytkowe

OSOCZE BOGATOPŁYTKOWE

Wampirzy lifting

Osocze bogatopłytkowe PRP jest koncentratem płytek krwi, który otrzymujemy z krwi pełnej pacjenta podczas odpowiedniej procedury odwirowania i wyizolowania tej frakcji.

-pacjenci wymagający rewitalizacji skóry twarzy

-skóra z oznakami zmęczenia

-brak napięcia skóry

-niejednolity koloryt skóry

-skóra wysuszona

-zmarszczki

-rozstępy

-cellulit

-trądzik

-łysienie plackowate

-dłonie – oznaki starzenia się skóry

-pacjenci poszukujący produktów naturalnych

-pacjenci z ryzykiem wystąpienia alergii

-doskonałe uzupełnienie po zabiegach laseroterapii – skuteczny ,,opatrunek” po laserze

DZIAŁANIE

Po wstrzyknięciu pozyskanego PRP do tkanek uwalniane są czynniki wzrostu.

Czynniki wzrostu mają ogromny potencjał regeneracyjny. Odpowiedzialne są za wzrost syntezy kolagenu, mitozę komórek, wzrost naczyń krwionośnych, stymulują migrację innych komórek do uszkodzonych miejsc w tkankach.

SKUTECZNOŚĆ

Pozyskane osocze przywraca funkcje fizjologiczne naszych komórek, regeneruje tkanki, zatrzymuje wiek komórek, przywraca im młodość.

REKOMENDOWANA ILOŚĆ ZABIEGÓW:

Najlepsze efekty kuracji otrzymujemy po trzech zabiegach wykonach w odstępach miesięcznych. W celu podtrzymania kuracji zaleca się wykonanie zabiegu przypominającego po upływie pół roku.

BEZPIECZEŃSTWO

Osocze bogatopłytkowe pozyskane jest fizjologicznie, otrzymujemy je z komórek  własnego organizmu. Podając własne osocze unikamy ryzyka alergii, redukujemy ryzyko infekcji. Nie istnieje również ryzyko pojawienia się mutacji, ponieważ czynniki wzrostu znajdujące się w pozyskanym osoczu nie wnikają do komórek, dzięki czemu nie mają wpływu na właściwości DNA tych komórek.

-choroby krwi: zespoły dysfunkcji płytek, krytyczna małopłytkowość, niedobór fibrynogenu niestabilność hemodynamiczna, posocznica

-zakażenia ostre i przewlekłe

-ciąża i laktacja

-stosowanie aspiryny i innych NLPZ (niesteroidowych leków przeciwzapalnych)

Osocze bogatopłytkowe – remedium na upływający czas

Mezoterapia osoczem bogatopłytkowym jest niezwykle skutecznym sposobem na poprawę wyglądu naszej skóry. Ten nowoczesny zabieg z zakresu medycyny estetycznej polega na wyizolowaniu z krwi pacjentki aktywnego koncentratu płytek krwi, którym następnie wstrzykuje się skórę. Wampirzy lifting – bo tak często nazywany jest ten zabieg – jest metodą na odzyskanie dawnej świeżości cery i regenerację skóry bez skalpela, gwarantującą naturalny i trwały efekt. Ta wyjątkowa terapia, doceniana szczególnie przez gwiazdy Hollywood, dostępna jest również dla każdej z nas!

Profesjonalny wampirzy lifting – Wałbrzych

Jeśli chcesz poprawić wygląd swojej cery, zauważyłaś, że jest zmęczona, poszarzała, pozbawiona energii i z pewnością wymaga rewitalizacji, zapraszamy do Kliniki Szykowne Polki. Wskazaniami do zabiegu są również zmarszczki, rozstępy, a także trądzik czy łysienie plackowate. Terapię osoczem bogatopłytkowym zalecamy pacjentkom, które zauważyły u siebie oznaki upływającego czasu i szukają naturalnego sposobu na cofnięcie oznak starzenia. Wampirzy lifting stosujemy również na dłonie, które utraciły dawną gładkość lub jako uzupełnienie terapii laserem. Po wstrzyknięciu pozyskanego z krwi osocza, do tkanek uwalniane są czynniki wzrostu, mające potwierdzone działanie odbudowujące. W efekcie skóra jest zregenerowana, napięta, zyskuje młodzieńczy wygląd. Istotny jest fakt, że zabieg ten jest w pełni bezpieczny dla osób borykających się z alergiami – nie stosujemy w nim uczulających syntetycznych substancji, a jedynie pozyskane fizjologicznie z własnego organizmu osocze bogatopłytkowe. Nie musimy również obawiać się bólu – skóra w miejscu mikroiniekcji znieczulona jest kremem. Dla najlepszego efektu zalecamy serię trzech zabiegów, powtarzanych co miesiąc. Kuracja przyniesie spektakularne efekty, jeśli po upływie kolejnych sześciu miesięcy wykonamy dodatkowy zabieg przypominający.

Osocze bogatopłytkowe – Wałbrzych zaprasza!

Mimo niekwestionowanej skuteczności tego nowoczesnego zabiegu, nie każdy może zdecydować się na wampirzy lifting. Bezwzględnym przeciwwskazaniem są choroby krwi oraz choroby nowotworowe, schorzenia wątroby i wszelkie zakażenia. Stosowanie niesteroidowych leków przeciwzapalnych, koagulantów oraz aspiryny również wyklucza przeprowadzenie kuracji. Jeśli jesteś w ciąży lub karmisz piersią, także zrezygnuj chwilowo z wampirzego liftingu.

© 2022 Klinika Szykowne Polki • Wszystkie prawa zastrzeżone.